Aprapat

Hej!

Som många vet har jag en rygg skada. Som gör att jag har svårt att andas. Och då kan jag inte träna pga att det gör aldeles för ont i ryggen och jag börjar hyperväntelera lätt. Men nu går jag till en aprapat. Första gången jag gick ditt gjorde det jätte ont när han maserade. Och knäckte hela ryggen och nacken. Kunde inte slapna av alls. Var mer rädd när jag stack därigrån en när jag kom. Den här gången gick de kanske lite bättre. Men lovar tårarna rann. Men torka bort dom snabbt så ingen skulle märka.Viktigt är att man slapnar av när han maserar och holler på. Annnars hjälper det inte och kommer bara bli värre. Och jag har jätte svårt att slapna av när det gör så ont. Men tycker själv att jag klara det mycket bättre. Försökte bara tänka på annat.Så klart tänkte jag på dig. Men slapnat av bättre det hade jag inte alls gjort enlit aprapaten suck. Men har tid igen nästa onsdag.Så får se hur det går då.



Nu har jag även packad det sista till klass resan. Va på maxi och köpte lite godis också. Men det är lungt inye det viktigaste! Nåt som är sjukt mycket godare är apelsin juice! Älskar det. Så har med mig en stor juice paket.
Alla kommer tycka att jag är knäpp men det är jag ju också!:)

Men måste läsa nu. har inte läst ut boken en. Kommer sitta uppe hela natten och läsa om det behövs. asså ska hinna klart!

Kommentarer
Postat av: Corneliusstina

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-26 @ 15:37:38
URL: http://corneliusstina.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0