Betyg

Oj alla lektioner handlade väkligen om betyg idag. Men de är ju endå första skoldagen. så det hade jag nog redan räcknat ut. Fick två första läxorna också. Engelska, matte. Matten är jag klart med nörd som jag är.
Men känns skönt att va med från början. Förra året var en katastråf från min sida. Sket i allt.  Musik provet gjorde jag inte enns! Fick om prov på tyskan. Och log på gränsen i  engelska. Fuska inte i no:n *host*.
Känns som man ligger efter ett år. Är jag ensam om de eller? Hoppas det för det är inte så kul.
Därför ligger jag i nu redan från början. Och de känns faktist bra.

Imorgon drar handbollen igång igen.
Är skadad som ni lär ha märkt om ni följt min blogg. Men hoppas jag kan vara med. Värt ett försök.
Älskar varkligen handbollen. Innan handbollen blir det att gå hem till Karin. Och då ska fina Helena med också.
Så det blir lite sjukt skoj.

Men nu ska jag fortsätta dunka musik. Och plugga engelska.

måste bara nämna att jag har världens bästa pojkvän. Och jag älksar dig av hela mitt hjärta(L)


;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är inte ensam om de!<3

2010-08-23 @ 19:45:53
URL: http://heldesjo.blogg.se/
Postat av: esteban

älskar dig med hjärtat (L)

2010-08-23 @ 22:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0