bilder

Fick bara jätte lust att lägga in gamla bilder. och kanske nån nyare.
Vissa kanske är lite knasiga så skratta bara lite. Vill ju inte skämma ut mig ;)








vissa ser ju mer fail ut på ego bilder en andra;) länge sen!

min bv ellen! nu kommer hon döda mig. Men hon e sjukt fin på bilden och irl!

förra sommarn. bästa sommarn nånsin saknaden är stor!


tycker jag ser allmänt kul ut där så var tvungen att lägga ut den


och här trodde jag att jag va nån fjortis eller nåt sånt!
Kolla in är likblek och ser jätte rädd ut haha!


haha jaa de är sant mia och jag är prinsessor!


tycker vi var sööta här. och är man inte grym på dölja ansikten;)


här har man ritat av sig själv




tycker det var väldigt fina bilder. hoppas ni holler med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0