dikter

Glöm aldrig att älska
Glöm aldrig att tro
Glöm aldrig himmel
Glöm aldrig jord
Glöm aldrig mig
Jag ska aldrig glömma dig

Jag hoppas och jag tror.
Att på vår jord. Ska striden sluta och freden äga rum.
Men i samma stund. Jag vet att sista skåten aldrig kommer gå.
Att vita flaggan aldrig kommer stå.
Vill man leva vill man vandra vill man leva i bland andra? 
Ska man hoppa ska man dö ska man falla ner till tö?
Ska jag tro på en värld efter denna?
En värld gjord av roser.
En värld gjord av drömmar.
Jag blundar jag somnar.
Jag fryser jag domnar.
Men nu vet jag.
Att jag lilla Donna.
Aldrig kommer se aldrig kommer somna. 
För jag kommer alltid be.
Be för blomman be för trädet be för livet be för freden.

/ Sara Ingrid Nancy Lüning






Kommentarer
Postat av: elviz

tusan vad bra! :o<3

2010-08-17 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0