Hatar tv reklam!

Kollade på Bröllopsfotografen igår. Den va väldigt udda. Men grymnt bra. Ialla fall av det jag såg.
Somnade efter nyheterna på nån reklampaus. Så missade slutet. Hatar reklamer! Förstör seriöst filmerna. Och programen som går på tv.

Hänt idag?
inget speciellt. Städat ur de sista i rummet så nu holler pappa på lägga golv. Så snart har jag trä golv i hela rummet. Blir jätte snyggt. Sen ska han bätsa de eller vad de hätte. Alltså typ måla det mörkt. Sen typ nåt annat.
Fattar inte riktigt de där. Men de ska ialla fall torka samanlakt i en och en halv vecka. Och då får jag inte va i rummet. Så jag blir rumlös. Tror jag sparkar ut bror min ur hans rum och snor det.
Och om kanske en till två månader har jag en aldeles ny stor garderob! Men just nu har jag alla mina kläder i kassar. Som jag har ställt nån stans men vet inte rktigt vart. Det är väll bara jag som kan göra en så korkad sak?
Aja nu ska jag slappa ta de lungt hela dagen.

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0