Hemma från klass resan

Hejsan!

Igår kom man hem från en galen klass resa.
Det var bra första kvällen. Men senare på natten vaknade man av att de rängna in i indian tältet!
Det var kallt allt var blöt. Sen när man väll kom upp kände jag lite svårt med andningen.
Så jag drog mig undan och sova hela dagen. Fick smeck namnet sjusovarn. Men de va skönt.
Sen senare på natten fick jag jätte svårt. Började hyperväntelera efter ett tag.
Och sedan så fick jag ner det. Mina ÄLSKADE vänner hjälpte mig ut. Kunde inte gå själv så blev stöttad.
La mig ner på marken. Men de gillade tydligen inte dom andra. Så dom BÄRDE upp mig på en bänk.
Där jag sedan fick en kudde och så bädda dom ner mig med täcke. Sedan så började det sticka i amrmar och ben. Och jag frös. Så folk börja masera min fötter och händer. Men efter ett tag kände jag inte att folk rörde mig. Jag kunde inte röra mig. Jag va som lam. Efter ett tag tyckte minna vänner att de var dags att ta in mig i tältet igen. Så dom BÄRDE till baka mig för jag kunde inte röra mig. Så fick jag sova på Mackans maddras så jävla snällt asså! Och blev ner bäddad med en sovsäck och två tjocka täcken. Men frös så sjukt mycket endå.
Karin satt bakom mig och jag låg i hennes knä. Var jätte skönt. Och vicke maserade mina fötter och ben tills jag somnade. Älskar dig min bror för det! Du var den som brydde sig mäst ska du veta!
Men jag tackar alla som var där för mig.
Men tackar speciellt Karin för att varit där och hjälpt mig resa mig gå holt om mig. Mackan för att du bärde in mig och jag fick sova på din maddras och att du fanns där hela tiden. Helena för att du prata med mig. Och hjälpte mig att få lärarna att fatta nåt. Och du är en sjukt bra vänn. Elviz för att du va där tog båten hem med mig dagen efter. Lollo b för att du var där höll stämingen uppe. Och fanns alltid i närheten om det var nåt.
Vicke för att du prata med mig höll mig vaken och vid liv. Du masera mig tills jag somna du höll alltid koll på mig och såg till att jag mådde bra. Du bärde min väska du fanns där när dom andra stack. Och såklart min lärare Margita som var där och hjälpte mig, Och mackans mamma Bea som också var där och hjälpte mig.
Ett stort tack till alla!<3 Älskar er för allt ni gjorde ni förstår inte hur mycket de betydde för mig!<333


Senare när jag kom hem så sova elviz över hoss mig vi skrattade och hade kul. En kväll man aldrig glömmer.


Bilder från resan.


ellen och rästen av klassen

ewe

jag
 

 
jag bjuder på bilderna



ellen



ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0