Hemma

Nu är jag hemma igen!
Har varit två helt sjuka dagar!

dag 1!

gick upp vid 8 tiden för att hinna äta både lunch och frukost innan det var dags att åka.
sen så bar det av! åkte i karins bil. Och det blev inte lite skratt om jag säger så!
När vi kom fram och s kolla vi runt på olika matcher. Och packade in och så.
Hände inget speciellt innan kvällen. På kvällen hade vi träning hur kul som hälst!
Sen efter träningen stanade karin och jag kvar med några andra i laget och tränade.
Då kom några killar och fråga om vi ville spela mot dom.
Va sjukt kul. Och älskade killarnas humor. i slutet var det bara jag och karin kvar och killarna.
Blev sjukt mycket skratt då med.

Senare på kvällen träffa några andra killar. Va lite kul. Gungade i nån jätte gunga. Killarna tog fart trodde jag skulle flyga av. Sen skulle vi spela fotboll men jag hatar fotboll. Så jag prata mäst med nån nice kille.
Sen kom pappa och sa att vi skulle sova för vi skulle upptidigt. Dumma han!

Hela dagen slutade med att karin och jag sov på golvet i nån liten koridor! :)


Dag 2!

Upp kl halv sju! äta frukost och kolla på lag1 första match. Som dom tuvär förlorade.
Sen hade båda lagen match samtidigt. Mitt lag spelade kanon. Men förlorade.
Och killen jag pratade med kvällen innan stog och kolla på hela matchen wiiiih! :)
Sen blev de förlust på förlust men vi hade sjukt skoj endå!
 
Idag!

Sovit tagit det lungt. Har en för jävlig tränings verk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0