Hört att ni tycker mina skor är söta!

Efter som jag fick en liten gullig kommentar av fanny att mina skor va söta var jag tvungen att genas lägga upp en till bild. Om jag får säga det själv så älskar jag mina skor. Perfekta sommar skor. Gillar varkligen balerina skor små och söta. Och jag som har små fötter storlek 37 på dom flästa skor jag har så blir de lite gulligare. Men alla bara skrattar åt mig när jag berättar att jag har små fötter!



Gissa vem som kommer om en liten stund!
Jo det är självaste ellen! min älskade bästa vän.
Som ska sova över här. Och efter som mamma och pappa har ätit sur strömig usch.
Så förerdrar vi att sova i husvagnen.
Där man kan skratta och flumma hur mycket man vill utan att nån klagar på att man är för högljud.

Men vi hörs ikväll och håll tummarna för att jag ska lyckas få en bild på ellen som jag sedan kan lägga up:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0