Klass resa

Godmorgon.

Nu sitter jag på mamma och pappas jobb och fixar min loggboks framsida.
Va tvungen att följa med hit in för jag ska till aprapat kl halv 12. Och mamma behövde jobba. Så då blev det så här tidigt. Men det gör väll inte så mycket. Ska ju upp tidigare imorn. Skolan börjar ju. Och då är det skönt att gått upp ungefär samma tid. Så man inte blir så jätte chockad ialla fall.



KLASS RESA!


Imorn ska Alfa på klass resa!
Många som är negativa har jag hört. Men jag är posetiv och tycker et ska bli kul att sova med myror och spindlar host* Nej men det ska faktit bli kul. Vi är ju två 8or. Så klasserna blev blandade. För vi sover på två olika platser.
Och jag ko på samma ställe som Elviz och vicke! super glad för det. Och som jag tror så har vi närmast till stranden och vattnet wiiiiih!
Och packade igår. Så har det sista små sakerna som ska packas ner kvar bara.

Men nu ska jag kolla på när alla fikar. Inte sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0