Nästan gulligt liten vissa betersig

Omg vilken äkligt sär dag!

Började bra. Tills på idrotten. Mådde bra ibörjan men fick svårare att andas senare.
Sen så gick det nästan helt över. Men sen blev jag orolig, besviken och arg på en person. Alltså sträsade jag upp mig och mådde jätte dåligt pga andingen. Hoppa hela svenne lektionen. Satt och skakade ute i kapprumet med jätte huvudväk och ont i ryggen som FAN. Och sen kommer nån och skriker på mig och typ är jätte sur. Vadå sur för jag VAR rädd om dig. Och DU säger att JAG är barnslig! asså MOGET tjejen MOGET!!! VÄX UPP NÅN GÅNG!
Och nu mår jag så inihälvätte dåligt. Är yr och allt känns bara jobbigt. Ska kolla tepen snart. Och se om jag är sjuk.
Men de tror jag inte. Aja ska vila lite nu tror jag.

Fångarna på fortet ikväll igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0