Super pigg

Är det bara jag som inte kan sova?
Älskling logga precis ut. Och nu sitter man här ensam. Nej men har ju TV!
Då klara man sig alltid.

Och tyska läxan är tills imorn. Fatta inte den men värkar inte va den enda.
Sen så Ska jag sjunga imorn också. Gud älskar varkligen de. Efter skolan åker jag in till uppsala och ska till baka till rygg grejen. Så ska knäcka lite och så inte mysigt! Och på kvällen blir det handbolls träning.
Får se hur mycket jag kan va med. Brukar va öm och ha ont efter varit inne oss aprapatern.
Men ska delta på träningen ialla fall.

Nu ska jag hålla mig syselsat med att lässa massa bloggar. Skoj!
Och hålla tummarna på att Älskling ringer och klagar på att han inte kan sova eller nåt.
Dumma jag är men endå ;)


Snygging ;) Men gömer sig tuvär bakom kepsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0