Bilder på det jag köpte igår

Godmorgon?

kanske lite sent att säga de nu? Men jag vaknade faktist först gången vid halv 10. Då gick jag upp och åt lite frulle. Sen så somna jag om till halv 2! Ojojoj skärpning när de gäller sånt. Tycker man ska gå upp vid 10 tiden.
Man missar för mycket av dagen annars. och man blir så grining och tröt. 10 är en bra tid. 
Men iallfall som lovat kommer de bilder på det jag köpte igår.

 

glömde säga att jag köpte en dator skyd/väska igår.


Lite grejs så man holler sig fräch. Och ett läppglans. Älskar färgen.


och den gulliga tröjan jag köpte. kommeer ni få se mycket av.


och bh jag köpte.




Och nu ska jag kolla klart på en film som jag börja med igår kväll.
somnade *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0