Hoss Karin igår

Igår:


träffade Karin (www.heldesjo.blogg.se). Hade en sjuk rolig dag med dig!
Började med att vi passa runt med en handboll på grön området bakom hennes hus.
Dagen forsatte med en snabb måltid med mycket skratt. Sedan gick vi upp på Karins rum och klippte ut bilder, rubriker och aficher ur tidningar. Det va sjuk! Och nu sitter alla bilder på min väg. Medan vi höll på med det så smsa Lollo B och fråga om ville spela fotboll. Så de gjorde vi.
Sedan blev de bad dags. Så Jag, Karin, Lollo, Wille och Lollos syrra badade i örsa ån. Äkligt vatten!
Men usch va kul det va! Mycket skratt då också. Dagen hoss Karin sluta med middag.
Sedan kom pappa och hämta upp mig.

Idag:


Har varit borta en sväng mellan 10 och 12. Sen har jag väll ätit lunch och smsat.
Det är inte mycket mer som har hänt. Läst lite också.


Gårdagens outfit








:)

Kommentarer
Postat av: karin :D

Bilden på väggen då?:D

2010-07-21 @ 18:53:01
URL: http://heldesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0