I`m back!

Hej!

som dom flästa vet brukar jag blogg förut. Men tyckte de blev tråkigt och slutade. Men nu saknar jag de och nu är jag tillbacka för att blogg ett bra tag famöver.

Vad har hänt idag?

Dagen började med att man drog till IKEA för att kolla gaderober. brorsan ska få min byro och gaderob. Så jag behöver ny då. Så ska ha en stor gaderob med drag dörara. Och ska få en stor spegel också. så kan ta många ego bilder som ni självklart ska få se!
Dagen forsatte vid maxi. Gick in på Lindex och köpte en jätte gullig tröja och en bh och lite annats nödvändigt grejs. Kommer bilder imorgon. Lämnade in några högklackade på lagning också.
Sen på kvällen kom grannarna och grilla med min familj. mysigt mysigt.
Senare på kvällen skulle syrran träffa några vänner vid alsta och jag hänka. Hade sjukt mysigt och de blev en kväll jag aldrig glömmer!

Och på lördag kommer älskling hem länktar så. Träffas då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0