En bra dag igår. Och en bra dag idag

Igår:

Försov mig igår. Så fick rusa upp ta en snabb dusch och fixa till mig innan jag drog till elviz.
Sen så bestämde jag att inte blogga när elviz var här. Gillar inte att va ososial när man har folk och vänner hemma oss en. Och personen jag skulle träffa va inte hemma. Men det va nog lika bra de.


Elviz(min bff) med en jätte boll





Idag

Idag firade vi min lille bror Filip som fyllde 12år förra veckan.Vi fick fira han idag för vi va i Lund på hans födelsedag. Och då på sin födelsedag fick han en Björn borg parfym av mig. Och lite små saker och kläder av rästen av familjen. Och idag kom farmor och farfar och mormor. Och då fick han presenter av dom. Och en TV av mamma och pappa! Har en så är inte så jätte avis:)
Och mamma hade även fixat en mumsig jordgubbs tårta.


TÅRTA!

Dagens otfit







:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0