Välkommen hem

Idag kom Ellen hem min bästa vänn. Kallas Elviz coolt va?!:) 
Så imorn åker jag till henne. 6km imellan oss. Tillbringa dagen där. Varkligen saknat de!
Sen på kvällen drar vi hem till mig. Sover i husvagnen.
Och förhoppningsvis ska vi träffa en sjukt spec person på kyrkogården på kvällen/natten.
Längtar men är sjukt nervo. Vet inte om personen kommer. Eller vad som kommer hända.
Hoppas allt lösersig och slutar lyckligt...
Så klart jag skriver om de gick bra eller inte. men kommer inte berätta vem de var. och vad som hände.
sorry men de är inge bra om de kommer ut.

Och imorn kommer joel hem!:D<3
Så sjukt glad! Men vet inte när jag kan träffa han.
Men de kommer nog inte dröja allt för länge. Gud hur mycket kan man sakna en person?
Helt klart för mycket:)

Aja nu ska jag myska framför tv. Går nån udda film på 3an. Tänkte kolla in va de va:)
Om jag inte sommar under tv tittandet så hörs vi senare. Annars god natt dröm sött<3

Kommentarer
Postat av: Karin<3

Hoppas allt blir bra mellan er :D<3333333

2010-07-17 @ 16:40:32
URL: http://heldesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0