Hemma från upplands träning nu!

Det gick okej de gick bra. Ger mig själv godkänt. Men endå var det ingen Sara vilja där riktigt. Kan så mycket bättre känner jag. Gick bättre imot slutet. Men kan lätt erkänna att jag är bäst på passa bakom ryggen och mellan bena! Men de är väldigt svårt nu. 35st kvar de är sjukt! Nästa blir 25 och jag ska en av dom. Nästa träning blir på jullovet. Då jävlar säger jag bara!

Imorn är det skola igen. Ingen chill start efter lovet. Redan på tisdag är det matte prov. Känner mig väldigt säker på det. Kan vara för att de är det enda jag fattar i matte. Sedan på onsdag blir det in till uppsala på medeltid vandring. Läser om medeltiden på so:n just nu. Inte helt tråkigt faktist. Sedan blir so provet inte nu i veckan utan veckan efter. Sedan var det något no förhör som va lite små viktigt. Men de här ska jag fixa väll tycker ni inte de?
Bara med lite vilja så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0