Jag har ett fint hjärta (a)

Var inne och kollade hjärtat idag. Fick veta att man kan inte ha ett finare och friskar bättre hjärta en jag har.
Är mer en bra, är bättre en vanlig. Lite kul så nu känner jag mig super frisk. Fick dock veta att jag har problem med nånting jag har glömt namnet på. Så måste göra lite andnings övningar och skit. Men inget farligt och de här fixar jag som allt annat. Shit asså känner mig så sjukt stark och glad och super frisk! :D


Kommer bilder idag eller imorn! Det är inte jag som är lat. Det är bara så att karin har alla bilder och videos i sin kamera. Hon kanske inte hinner logga in och skicka de idag. Men läggas upp kommer det i både karins och min blogg. Bilderna är från sport och lek. Vi hade så grymt kul! Det var jag, karin, Lovisa, j.a och emil. Ni kommer få se både bilder och en video på när jag står på händer (mot en matta men mattan kan ni väll tänka bort).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0