Kollar på jersey shore haha härligt program asså


Men ska nog sova snart. Är borta hela förmiddagen från skolan (Privatsjäl) så man får hålla tummarna på att det är någon tråkig lektion jag missar. Har haft ont i huvet hela dagen varit hur trött som hälst och knarkat dextro.
Blev inte alls piggare, och alvedonen hjälpte inte mot huve värket heller så blev lite små ledsen i slutet.
Men de var inget inte räkan klarade av.

Jag har glömt berätta om mitt fina smeknamn räkan. Gulligt va?(a'  Nej men fick kamentaren du skjuter som en räka av en upplandstränare på handbollen. Inte det roligaste att få veta. Men jag skratta och fjorde mitt bästa för att inte va en räka. Smart som jag är sprang jag hem och berätta allt. Alla skratta tyckte det var jätte kul. Så nu kallar mitt lag mig för räkan pluss min mamma. Men jag tycker det faktist är helt okej och är lite gulligt. Men om man tänker efter liksom räka?!

Nog med räkor och annat nu.
Ni får ha en bra kväll sova sött. Englarna skyddar er (a'

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0