Måndag, skola, ny vecka

Idag var det en sån där dag som går super snabbt. Men inte så konstigt med dom kompisarna jag har (L)
Dock saknade jag några. Evelina, Mia och Mackan ni får ta och krya!

Gjort idag då?
Jaa ehm hmm...
Började med mentors tid. Sedan var det matte. Ligger juh en vecka efter i matten pga att jag var sju föra veckan. Inte bra får jobba lite hemma. Engelska hade jag sen. Där ligger jag efter också. Till på tisdag nästa vecka ska man ha gjort runt 30-35 övningar. Jag har gjort 7st. Ehm jaa eller nej INTE BRA fy på mig! Maia snubbar kom sedan och berätta om sprit och sånt. Supa någon (a' ? Sedan var det bild. Ska göra ett skivomslag till en singel.  Jag valde mikrofon kåt med Petra (L). Så de blir nog fint fint. Tyska lektion var det sen lämnade in tyska uppsatsen holler tummarna på att googel översätt funkar heh. Idrott blev sista lektionen. Sprang mäst runt med min älskling Karin. Men kul var det.

Som ni kanske har märkt ligger jag efter rätt mycket. Eller ni vet faktist rätt lite om hur mycket jag igentligen ligger efter. Dags att hård plugga nu då. Inte min favo grej men de lönar sig.




vet inte om jag saknar mitt gamla hår. Kanske inte syns så stor skilnad. men de är det tycker jag. Gillar ju min frilla som jag har nu men aja vet inte vad jag gillar mäst. Har ingen bild på min nya frilla men de kommer väll nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0