Engelska suger

God morgon.

NU sitter man på engelskan. Gör allt förutom att jobba. Kanske inte det smartaste. Har engelska prov på tisdag nästa vecka. Men nu är jag inte msart så jag jobbar inte. Sedan blir det en kort  SO lektion innan idrotten.
Ska försöka ta det lungt och holla mig fån akuten och ambulans billar och sånt. Men jag älskar idrott och röra på mig så kan inte lova nåt.


Igår:

Igår åt jag tacos i skolan med klassen efter skolan hade slutat.
Sedan skulle vi redovisa våra egna partier för föreldrarna. Men dom skulle först på ett föreldra möte.
Så då blev de MJ på hög volym. Hoppa runt och dansa skratta och sjung. En sjukt galet skoj kväll.
När jag kom hem ca kl halv nio somnade jag diräckt. Han inte byta om innan jag hade somnat.
Sen ringer älskling och väcker mig jag bah öööh? Sen så vet jag inte tror han la på eller nåt. Var skit trött så inge minnen från det. Sen somnade jag om. Drömde om rosa  ponny hästar och stora rosa slott ;)

Nu ska jag sluta kyss (a)

Kommentarer
Postat av: Kimailin

Very impressed!

2011-02-09 @ 11:51:25
URL: http://kimailin.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0