Sjuk konstig dag

Igår var det en konstig dag.
Började trökt. Stog i korvstond nere på mikelsmäs 8 till 10. Sedan träffa jag mia och emma. Vi drog och träffade Ellen.
Vi fyra gick hela dagen typ. Jag och mia gjorde en fejk tatu tillsamans. Jag gjorde en i nacken där de står bitch i ett hjärta.
Mia gjorde ett tecken för love på handleden. Gulligt och snyggt blev det. Sedan var jag tvungen att hjälpa till med en annan lag grej efter som inte alla som skulle göra det kom. Så fick blåsa balonger i 1h och 30min. Sen ar det bara att dra hem fort som fan byta om till match. Förlorade match stort. Alla sov på planen. Efter matchen träffade jag älskling i 10min. Är så glad att du kom. På vägen hem började jag må sämre och sämre.Dom flästa vet att jag har svårt med andningen. Plus att jag fick så sjukt ont högre upp i magen. Fick även ont i axlar och nacke. Slutade med åka fort fort med abulans in till akuten. I abulansen blev jag drogad hahaha asg ;D. Men jag kom hem rätt fort faktist endå. Kom hem vid 1 på natten.
Kom in till akuten vid 21 kanske? idag fick jag stana hemma från skolan också. Men mår toppen precis som vanligt. Är jävligt trött bara. Men blir skola imorn. Hoppas även på handbolls träning.

Puss på alla sjukt snälla vänner och andra som hjälpte mig och brydde sig. Älskar er för det.
Älskar dig med hjärtat som pratdade med mig halva natten du är nåt speciellt du är min älskling (a)<3


Kommentarer
Postat av: Karin

Saknade dig i skolan idag :(<3

2010-10-04 @ 17:11:44
URL: http://heldesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0