Bitch inlägg? nej bara saningen!

Vill bara förklara att jag skriver om mitt liv. Det är liksom det min blogg handlar om. Så om ni bråkar med mig skriver jag om det för det är en bit av mitt liv ni förstör. Så om ni inte vill att jag skriver om det bråka inte med mig! Eller säg det till mig. Tro inte ni är världs snälla och bah jag är super snäll och skriver inte om bråk i min blogg men de gör liksom hon bitchen sara? Ehm om man inte skriver om bråk i bloggen behöver man väll inte nämna det alls?
Förstår sariöst inte men kommer väll aldrig göra det så tänker inte lägga ner tid av mitt liv på det.

Bitchig? Nej säger bara saningen. Nån måste väll säga det? Är bara så trött på folk som bara inte kan växa upp.
Och vill bara nämna att jag är inte den enda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0