Börja träna

Nu fan är det dags för mig att börja träna. Bli smalare, starkare.
Har börjat många gånger men sen bara inte orkat. Dags att sluta va lat. 
 Så nu ska jag dra ut och springa. Springa är faktist nåt jag älskar. När jag väl kommer ut.
Älskar att prässa mig över min gräns. Det är också skönt att bara sticka ut. Glömma allt och bara ut i skogen och springa med musik i öronen och sally (min hund) brevid mig.Sally och jag är riktigt bra spring kamrater.
Dock var det länge sen vi sprang sorligt nog.
Idag ska jag inte heller springa i skogen och då kan jag inte ha sally med. Kan möta andra hundar eller meniskor och då börjar sally bara dra.

Men ska ut nu ses efter spring passet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0