idol 2010

Tränarna plåga oss varkligen idag på slutet. Tränings värk imorn mums.
Men ingen kanon träning av oss tjejer tycker jag. Måste tuffa till oss lite, spelar inte i b-flick längre.

Idol 2010!
Entligen så är idol igång igen. Alla satt framför tv 2o.oo visst? Ialla fall gjorde jag det.
Det fanns några riktigt grymma med bland o8: orna.
Visste ni att halv jag är 08a!!!

Imorn är det fotboll på idrotten. Själv så hatar man fotboll. Men inte deppa för det. Ska va med och ha kul endå.
Torsdag är det träning igen.
Fredag till lördag spänderas oss Mia. LÄNKTAR

Nu ska jag prata lite med Esterban (Min älskling) sen blir det att krypa ner i sängen.
Försöka sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0