Klart med ryggen

Kom precis hem från uppsala. Har varit inne och fixat med ryggen för sista gången! Är så glad för det. Iställe ska jag börja träna på gym och spec träning för ryggen. Jag som älskar att träna är överlycklig.
Skola sög idag. Hade svårt med aningen. Sen så folket man är med bara försvan då och då. Hade tydligen inte tid att vänta alltid heller. Ensam på raster är inte det roligatse. Skönt att skoldagen är över och man ligger hemma framför tv nu och latar sig. Det ska jag fortsätta med hela kvällen också.
Väntar på att Älskling ska logga in. Kunde inte prata med han igår. Visste inte att man kunde sakna någon så mycket.



Bilder från igår.



haha! elviz humor gillat!


karins vatten/mjölk. haha inte jag som börja ehm *host*
slutade med att karin och jag satt och kastade ärtor på varandra. Sedan så var man ju tvungen att smaka dena goda blandning. HAHAHA det gula på den andra i bilden är en potatis! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0