Läger i hälgen.

handbolls träning kl 17.oo. Kanske dags att byta om sen ner til hallen.
Mina fotbolls brudar har match mot killarna idag. Lagunda f95, f96, f97 mot lagunda p96, p97.
Enligt killarna vinner dom lätt. Tror inte riktigt på det. KOMIGEN NU BRUDARR!


BRÄDD LÄGRET TAGGA!

Nu i hälgen är det dags för brädd lägret för Helena min söta tvling och jag.
Brädd lägret är första lägret med blivande upplandslaget. En så länge är det 6o sköna brudar kvar.
Men ska med tiden trappas ner till ca 17 18st. Är väll en dröm att va nån av dom.
Men är sjukt nöjd att jag kom till lägret så behöver inte komma längre men skulle va dö kul.

TAGGA TAGGA TAGGA LÄGER HELENAA!!;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi var mycket bättre än dom :) De var bara tur mål!:D

2010-09-16 @ 19:57:27
URL: http://heldesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0