Musik förhör prov imorn

Har musik förhör imorgon på musik historia. Jag tycker det är som ett prov. Men icke det är ett förhör.
Har ialla fall pluggat som fan till det. Tror jag kommer på G. Det har jag fått i allt annat heh.
Skärpning sara! No läxa tills imorn också. Hur mycket har man pluggat till den? inget. Jag får varkligen inte börja med att halcka efter. Fy på mig!

Imorn så ska jag till Mia och sova oss henne. Blir en mysig tjej kväll med singstar. Vi är ju endå sång fåglarna.
Ehm jag sjunger som en struts. Hon som en svan. Låter svanar bra? Hon är ialla fall sjukt bra idol varning som en kille kom fram och sa idag till henne. Nya idrotts läraren tror jag att de va. Jag och mia satt ute och sjung i solen på rasten och spelade gittar. Eller mia sjung och spela gittar. Jag mimade och lyssnade och såg bra ut. Nej stryck det sista.
Men det här var en underbar dag med en underbar mia.





Bilderna kommer såfort jag har hittat sladden som man  måste ha för att lägga in bilderna från mobilen till datorn.


Kommentarer
Postat av: Patrickleah

Very informative. Great site. Really professional.

2011-04-23 @ 20:21:33
URL: http://patrickleah.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0