Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.


Lite tur och lycka skulle sitta fint! :)

Skulle vilja ha lungn och ro.
Skulle vilja ha min pojkvän här.
skulle vilja ha en härlig tjej kväll med brudarna.
skulle vilja ha massa pengar.
skulle vilja ha sommar.

leva i en dröm <3

Men tänk på dom som den största drömen är att sin mamma aldrig skulle gått på en mina och dött.
Att sitt barn aldrig skulle blivit barn soldat och dött i fronten.
Att kunna drika rent vatten, att inte blir förgiftat av att drika vanligt vatten.
Att de inte är krig i sitt hemland, och sitt liv hänger på en skör tråd varge dag.
Att få gå i skolan.
Att inte känna in alla pengar till familjen genom att ligga med massa 50+ gubbar.
Barn som glömt hur man skrattar, och ler. Och bara väntar på den dagen som aldrig kommer komma.

de är helt sjukt. Jag skulle vilja att alla kunde ha de bra.

Låt blomman blomma
låt fågeln sjunga
låt barnet skratta
låt elvan dansa
dansa av glädje blomma ut av lycka
skratta för livet
sjunga för friheten



:( <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0