Dag 6 – Typ av killar jag faller för



Helt klart killar med känslor!
Tycker det bara är löjligt när man ska spela cool inte inte kan visa några känslor. Killar kan gråta precis som tjejor. Men det betyder inte att jag vill att man ska springa runt och gråta för allt. Men man ska vara mensklig.
Sedan så tycker jag det väldigt viktigt att man som ett par då ska ha respekt för varandra. Lyssna och bry sig. Inte alltid ta saker för givet, mycket viktigt.
Sen finns de där liksom med att man ska va snäll, rolig bra humor. Det är alltid bra egenskap.
Snygg? ehm nej de behöver inte alls en kille vara. En kille kan vara snygg och vacker inombords och de gör en kille snygg på utsidan. Men det skulle inte alls vara de man tänkte på först om man inte kände killen. Men ja om man bara går på utsendet så älskar jag ögon som man kan drukna i. Bruna ögon enligt mig. Guld brun hy typ så.
Men som sakt jag tycker personligheten är sjukt viktig!



Ja så klart de är min esteban i mitten xd <3


Älskar dig Esteban du är läskigt nära min dröm kille<3 Trodde det inte fanns killar som du<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0