Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon


Bestämmt mig för att va lite hjärtlös nu och komma på nåt riktigt egoistist!


Skulle shoppa lite nice pryllar helt klart. Som man saknar här hemma.

Ny smink uppsättning
System kamera
Löppband!
Ny garderob (alltså nya kläder)
Nya möbler till rummet taper och lite så.

Sedan skulle jag spara en hel del till jag blev äldre. Skänka bort lite självklart (kunde inte motstå).
Ge bort lite till mormor och lite så. De är väll de jag kommer på nu. Kankse skulle dra utomlands också inte helt fel. Ett soligt varmt land!

Haha har jag råd med allt? Nej men de är det jag vill sen kanske man gör nåt helt annat när man får det. Eller gör bara vissa saker aja ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0