mår betydligt bättre idag



Somnade igår med 39.3 i feber. När jag vaknade idag mådde jag lite halv dåligt. Hade 38.6. Sedan så tog jag en iprem sen dess har jag mått bra. Så hoppas de håller i säg. Vill bli frisk nu! Men har äntligen haft orken att ducha nu. Så nu är man ren och fräch igen. Saknat den känslan. Men har knapp orkat gått på toa. De var sjuk jobbigt. Trodde man skulle svimma efter halva vägen (3m). Så har haft hela familjen som har survat mig med allt, dygnet runt. Med iprem, mat, halstabbleter. Pappa har stoppat om mig varge kväll kände mig som ett litet barn igen :)


Har läst mycket nu när jag varit sjuk. Läste ut boken Knappt lovlig av Katarina Von Bredow. Grymt bra bok säger jag bara!










måste bara säga att jag har tänkt börja blogga på wordpress.com eller devote.se. Devote har jag bloggat på förut de är bättre en blogg.se tycker jag. Sedaan wordpress värkar krånglit men ska kolla lite mer på det. Så får se hur det blir. Ju nu lutar det åt devote.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0