slänger in en text


kände att det var dags att slänga in en taxt. Så då hitta jag denna text på www.paow.se. Står både på engelska och svenska. Tyckte den var bra.
Vet inte varför jag slängde in den. Mäst för att de ska hända lite skoj i bloggen, och inte bara handla om mig/min vardag. Så ska försöka slänga in mer låtar, texter, bilder och annat skoj. Det svåra är att jag inte har en kamera. Men i present ska jag få de hoppas jag på. Fyller den 14 april inte så jätte långt kvar! :)



sometimes we put walls,
not to keep people out,
but to see who actually cares
enough to break them down


ibland lägger vi murar,
inte för att hålla folk ute,
men att se vem som faktiskt bryr sig
tillräckligt för att bryta ner dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0