Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.



Utan tvekan vill jag träffa min morfar igen.

Kommer och kan träffa alla jag vill nån gång igen i livet. Men morfar får jag vänta tills livet är slut. Min morfar dog för några år sedan. Han var bara 67år inte allas mycket, aldeles för tidigt. Men har många fina minnen som man måste tänka på när tårarna kommer. Många glömer dom fina minnena och bara kommer ihåg när personen lämnade en och försvan ur livet. Men det är dom lyckliga stunderna som betyder nåt så glöm inte de nu :)
För vem vill att man gråter över en. Jag skulle ialla fall önskat att alla kom ihåg mig och skrattade och va glada åt minnena och stunderna vi haft tsm :D

Morfar gav en alltid stora blöta pussar. Han hejade alltid på mig när jag skulle äta när jag va liten. Haha jag va bäst på att vägra. Men när morfar var med så gick det alltid. Han jublade för varge tugga. Han skulle alltid ta mitt godis suck. Han var grym på bil spel på datorn som jag bruka kolla på när han spela. Och sickan ni vet va heter det? Och dynamit harry typ den filmen ni vet. Ett sånt spel hade han som jag också brukar kolla på när han spela. En gång åkte vi till skåne. Då förklara han för mig att P skyltar som finns vi vägar betyder puss skylt. Då kom vi på att M skyltar är mordplats.

Morfar var speciell kunde inte va arg. Mormor och han va nykära liksom hela livet. Och varge ny plats dom besökte skulle dom pussas på så sött (a)
Saknar han<3

MORFAR<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0