Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.


Drömmar/önskningar

Drömmar jag har nu är väll inte större en att de fixar tills sig med handbolls laget. Att jag får en perfäkt sommar. Men mitt liv är faktist himmlans bra just nu. Inte mycket man vill ändra på :)

Framtid drömmarna är väll att hålla ihop med Esteban<3 Även att man lyckas inom jobb och så. Få tre underbara barn.
Nåt som jag varkligen hoppas är att jag håller kontakt med min kära vänner efter nian. Speciellt min karin<3
Största drömmen jag har är väll att aldrig växa upp! För då har man förlorat enligt mig. Ingen fattar vad jag menar va? Nej men svårt att förklara. Så skippar det.


Min mål:

Att få bra betyg!! Komma in på den skolan jag vill.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0