Första skol dagen

Hemma från första dagen efter lovet nu.
Första lektionen var tyska som vi gick igenom vårtarminen.
Sedan stack jag och sjöng. Super kul nu har jag lite sång texter att plugga in. My like ^^).
Sedan var det SO. Då prata vi om hur veckan ser ut. Efter som det inte blev någon mentorstid. Då fick man reda på att de kommer en farbror kanske man säger gubbe låter så taskigt. Aja de kommer en farbror som är 80+ tror jag de va. Han ska ialla fall prata om andra världskriget. Han har själv varit med de. Och varit i konsentrations läger. Tro de eller ej men nästan alla ser fram imot att lyssna. Föra året grät nästan hela nian. Men jag tycker de ska bli sjukt intressant. Har hans bok också! Men de är på Måndag.
Nu på torsdag blir det film om andra världskriget typ hela dagen
Efter so:n blev de godisrägn i galerian mums^^.
Sen var det engelska och svenska(samma lektion) har engelska läxa tills imorn! Blir att plugga plugga plugga. Sedan svenska prov snart den här veckan eller nästa.
Sedan var det matte men de gick snabbt för de kunde jag så bra.
Sista lektionen hade vi Musik. Snacka om kul. Vi skulle göra en rapp. Haha jag och Hanna ÄGER! ^^)

Nu ska jag plugga, sedan blir det att äta, sen ner på träning!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0