Gick upp 06.00!

Känner mig faktist lite stolt ^^. Valde själv att gå upp så tidigt på ett lov. Sjukt men har så tråkigt hemma. Så földe med in till Uppsala och kolla på min bror när han spelar innebandy. När vi kom fram till hallen och killarna börjar varma upp också, så fanns ingen tränare. Fanns en legledare som inte hade någon koll på vad som skulle göras och sägas till laget under match. Så jag hoppade in och hjälpte till. Kom även en annan förelder med ner. De jobbiga var att hon stog precis framför mig heltiden såg inte ett skit. Vi försökte få killarna att inte svära under match. Så står hon framför mig och svär och skriker åt killarna. Bra insats där! eller? DRYGT! Men satt och peppa killarna på bänken iställe *stolt* Bra insats enligt mig själv. Nu snart ska mamma och jag dra och käka med Filip (bror min) och hans Kompis Alvin. Sedan blir det en till match som man kanske ska hjälpa till i också ^^)

Just nu sitter jag på mammas och pappas jobb och tråkar. Dom sitter på möte så hitta en dator ialla fall. Men ingen som e vaken så de är rätt ireterande. Men lite kul är det alltid att va här. Dom har gått godis och kakor ^^
Och en sån här lapp görare aparat. Vet inte vad de heter. Men de gör coola små lappar som man kan klistra upp överalt!^^ Sara stile :-*

Men nu ska jag leta efter små cafe mjölk packet MUMS!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0