MALMÖ imorgon, VM FINAL!!

Vm finalen blir det att kolla LIVE på imorgon! Skoj som satan.

Igår dagen:

Gick på stan med min kära fru karin. Blev en vinröd tunika för mig. Present åt mamma. Hittade även alla hjärtans dags present till Esteban. Så fick lite saker fixade endå. Karin köpte bara massa på gina. HAHA hon är stor gina älskar kan man säga. Sedan blev det en mysig kväll framför tv. Sov hos Karin kanske jag borde säga också.

Sedan upp kl åtta för att åka och spela match i rimbo. Dom är super, så vi förlorade dock. Jag lyckades endå få in två HÖGERKANT mål. Så lite stolt måste jag erkänna att jag är. Har inte fåt till de på höger kanten innan. Men nu börjar det släppa lite ialla fall. Bra kämpat tjejor måste jag säga! Kämpade varkligen igenom hela matchen. Vi förlorade med 15 - 30. Bättre en förra gången så denna match ska man ta med sig.


Slänger in en låt på engång tänkte jag

Kent - pärlor






fortsäter med listan när jag kommer hem. Slänger in när jag har tid och lust. Annars blir de inga roliga svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0