Märsta igår

Var med Helena i Märsta igår. Kollade när Tessan spelade usm. Själv klart vann dom matchen vi såg. Med tessan i mål går det inte att förlora! Idag spelar dom två matcher som jag hoppas går lika bra.
Sedan efter matchen och efter vi hade snackat lte med Tessan så åkte vi hem till Örsa igen. Där Lovisa och Karin väntade. Vi hade en härlig dubbel dejt på pizzerian senare. Då Karin såklart var min brud. Mycket skratt blev det! Sedan drog alla utom jag hem till Lovisa och sov där. Hoppas de blev en lyckad kväll för er. Jag själv åkte hem och hade film kväll med mig själv. Kanske inte lika kul men helt okej måste jag erkänna.

Idag:

Händer det inget speciellt vad jag vet. Sov till kl halv två. Trännat lite. Men annars så nej inte gjort nåt och ska inte göra nåt. Kolla på tv slappa alltså de jag är bäst på!





Kommentarer
Postat av: Fanny - I'm a free bitch baby

Kvinna!

Uppdatera mera, älskar att läsa din blogg!<3

2011-01-09 @ 22:11:43
URL: http://typhfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0